top of page

Workshop/Bröllopsboudoir

Uppdaterat: 10 mars 2019

För någon vecka sedan var jag på en fantastisk workshop på Thorskskogsslott. Temat var boudoir med inriktning på Bröllop. Lärare var Benny Ottosson. Flerfaldigt internationellt prisbelönt fotograf. Vi hade två modeller och massor med rekvisita att leka loss med för att skapa magiska bilder. Modeller: #AngelicaLyckborg #AnnaCharlottaHellner MakeUpArtist: #RebeckaNilsson Blommor från Blommor och Sånt. Klänningar från Ivory & Grace Underkläder från Llingerie Hovås Och jag lånade ut smycken och div tyger. Samordnare för ws var Linnea Waldertoft




Vi var 7 stycken fotografer som bokat oss för detta. Dagen gick i rasande fart som det gör när man har roligt. Vi fick med oss mycket hem , i alla fall jag, som jag tar med mig in i uppdrag framöver. Man kan aldrig sluta lära sig mera och jag strävar hela tiden att utveckla min fotografering. Att växa och bli bättre och bättre. Jag hoppas ni gillar mitt första blogginlägg.

Detta var en helt otroligt rolig dag! Mycket nöjd och trött efteråt :)



46 visningar2 kommentarer
bottom of page